Film för hela slanten.

Snart är lovet slut och jag har verkligen inte tagit vara på det! Mina dagar har ofta
varit sega med film och kanske en sväng till stan. Och träffat Jessica såklart,
men hon hör till i vardagen. Hon är precis som lill-tån eller nåt, alltid där.
Jätte skönt att veta liksom.

Idag såg vi Mamma Mia, vilken jag trodde skulle vara så mcyket bättre än var den var!
Visst, den var ju bra.. men verkligen inte så bra som alla säger. Inte enligt våran åsikt iallafall.
Den bästa filmen jag har sett som senaste dagarna är nog Brockback Mountain eller
Moulin Rouge. Moulin Rouge har varit en favorit i flera år, men den andra såg jag faktiskt
för första gången i går.

Jag har dock märkt att jag bara har komedier och liknande på datorn, inga seriösa filmer
som Crash eller Flight 93 som man kan hitta i min systers dator. Vi är verkligen som
natt och dag , jag och min syster. Det dumma är, att jag inte har varit ett dugg sugen
på att se roliga filmer som Blades of Glory eller Happy feet, utan istället har det varit
filmer som får en att gråta som jag velat se. Har inte varit på humör på att skratta direkt,
fast det kan man inte hålla sig från när man är med Anna och Jessica.
Spelar ingen roll hur ledsen man är.. man blir alltid glad med dom.
På torsdag blir det nog mer skratt med dessa flickor. Då ska vi nämligen på Park Aveny!
En teater som Anna bokade. Har hört att den ska vara riktigt bra! Så jag har nåt att se
fram emot denna veckan.

Aja.. nu är det dags att säga hej till sängen. Har vaknat vid 7 i flera dagar nu.
Kan inte sova längre.. plus att jag har jävla mardrömmar om morfar..
God natt !



Sånt här roade jag och Jessica oss med i kväll. Du är bäst Jessie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0