God morgon!

Det blev tidig uppgång för mig idag, kl 8 var jag uppe ur sängen.
Lovade mamma att ta ut hunden och så skulle jag ändå på yogan
så det var ju väldigt passande. Yogan gick fint, bra start på dagen!
Fast nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. Får sova lite sen.

Snart blir det stan med Jessica. Egentligen borde jag göra mig iordning
nu, men samma röst som gör så att jag inte pluggar, gör så att jag sitter
här istället. Den borde hängas.

Hoppas att studiebidraget har kommit så jag kan börja handla julklappar.
Jag älskar att handla julklappar, om man kommer på nåt bra.
Den svåraste att handla till är min bror. Vad fan vill en 22 årig bror ha?
Så svårt! :(

Det blir en utmaning. Aja, ska väl fixa mig nu. PUss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0