Krama ett träd.

Idag kom det tre pers och pratade om skogsindustrin.
Om jag ska vara ärlig så intresserade det mig inte ett piss.
Jag ser inget lockande med att jobba med träd. Jag gillar julgranar, that's it.

Men dom prata en del om framtiden. Man fick tänka till vad man ville göra,
hur man vill lägga upp livet. Jag har ju redan bestämt mitt liv va,
men jag funderar på att göra lite ändringar. Eller jag ska ha alla dörrar öppna
istället, göra det som känns bra för stunden.

Hm. Hela dagen har jag känt mig som en isbit. Gåshud hej! Det var nästan
varning för köldskador känner jag. Men jag hade Nicole som fick värma mig.
Ibland är även hon bra att ha. Höhö <3

Jag lagade precis en galet god middag! Det var en sån där lyxmiddag som
man ibland unnar sig på fredagar, inte en enkel, tråkig och snöig vardag som denna.
Men på nåt ser alltid köket förjäävligt ut när jag har varit där. Jag kan inte ens
steka qournfärs utan att hälften hamnar utanför stekpannan!
Så det tar typ lika lång tid för mig att städa undan som det tar att laga mat,
det är bl a därför jag inte lagar mat så ofta. Haha

Jag tror att jag ska sova lite nu så jag orkar ta ut hunden. Kanske ska försöka
springa runt bergen idag? Och då kan jag ju skylla på att inte hunden orkar om
vi stannar lite då och då. Med tanke på att jag inte har någon som helst kondition
så är det ju bra att mjukstarta liksom.

XOXO


Ge mig sommarn och värmen! Fast först vill jag ha julafton och min födelsedag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0