Like it

Jag var nyss på gymmet. Helt ensam!! Och nu kom ingen och störde mig.
Helt underbart! Jag vill ha ett eget gym, så kan man träna själv hur mycket
man vill :* Nu äter jag frukt. Jag älskar frukt. Så gott.
Haha jag sitter här, så osexig som man möjligtvis kan bli, i en morgonrock
och underkläder (BHn börjar bli för liten, HELVETE. Nicole har samma
problem). Vi tänkte göra bröstförminskning om dom blir större.
Men det är jag och soulmate då, vi sticker väl ut lite i mängden.
Det gör även våra skratt. Väldigt fula mhm! Men det gillar vi!
Nu ska jag fixa mig för natten, eller ja,
måste städa rummet lite först, ser ärligt ut som ett bombnedslag.

Och Jessie! Jag har inte tränat varje dag denna veckan, så det argumentet kan du
slänga i väggen haha Puss och god natt !<3





Kommentarer
Postat av: J

haha! jaså? alla utom en då eller?;)< 3

2008-11-23 @ 22:16:14
Postat av: Max

Dagens i-landsproblem. Hi-hi-hi



Och JA, jag menar det där med BH'n :D

2008-11-24 @ 21:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0