Liv hej

Ditt beteende
Elak eller snäll : Elak
Tystlåten eller högljudd : Beror på umgänget och humör ofcourse.
Tjaffs eller slåss och sen är det över : Tjaffs tror jag,tyvärr

Mysperson eller festperson : Jag är nog mer mys faktiskt. Iaf för tillfället


Kärlek
Är du singel nu : Yes indeed. Loving it
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande : Jarå
Hur länge va du och din senaste flickvän / pojkvän tillsammans : 3 månader tror jag
Hur stor är/var ålders-skillnanden på dig och din flickvän / pojkvän : Några Månader
Har du någon gång varit otrogen : Nej, inte min grej. Håller mig till en tack.

Sexliv

Är du oskuld : Nej,
Var någon du haft sex med ful : Nej det tycker jag inte
Har du haft sex i någon kompis hem : Nej
Har du tackat nej till sex : Ja
Vad tycker du om våldtäkter : Urmysiga!

Utseende
Vad har du för hårfärg : Brun/rött
Vad har du för ögonfärg : Blå
Hur lång är du : 163 ½ :D
Vad har du för skostorlek : 36/37
Vad har du för BHstorlek : 75 C , typ.
Är du nöjd med din kropp : Ibland, oftast inte
Är du nöjd med dina bröst : Nja
Är du nöjd med din längd : Några fler cm hade inte skadat :)
Har du några piercingar : 6 i öronen, om det räknas.
Har du någon tattuering : Inte än, men det kommer!

Om killar, för eller mot
Killar som jämt går i mysbyxor : Mot
Killar med tattueringar : Beror på vad för slags tatueringar
Killar med långt hår : Haha MOT!
Killar med smink : Bara det inte är för mycket, täckstift och sånt är okej.
Killar med piercingar : MUMS! Mycket för <3 haha


Killar som slåss : Mot, onödigt och fult.
Killar som är emo : En del är riktigt riktigt snygga ja
Killar som är punkare : Det kan också vara snyggt, men det finns en gräns.




Kommentarer
Postat av: oaaannna

gillar min min på bilden ;) <3

2008-11-13 @ 16:25:44
URL: http://annaitz.blogspot.com
Postat av: Antoni Larssinii

"Vad tycker du om våldtäkter : Urmysiga!"



Detta trodde jag inte om dig madde :o

2008-11-14 @ 01:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0