Mot alla ods

I dag tränade jag faktiskt! Jag är själv väldigt förvånad (och stolt).
Det gick förvånasvärt bra, jag trodde att jag inte skulle klara 5 min på
cross.. någonting maskinen, men det gick så bra så.

Jag trodde att gymmet skulle vara näst intill tomt, men det var det verkligen inte.
Det var fyllt med medelålders män. Jag var med andra ord den
enda personen av den kvinnliga rasen där. Kändes lite skumt faktiskt.

I morses blev jag väckt av telefonen. Det ringer jämt här! Och självklart
är det inte till mig :( Funderar på att lägga av telefonen när jag är ensam hemma.

Idag lagade jag även brunsås för första gången i mitt liv! Gjorde väärsta middagen.
Blev supergott! Det är väldigt roligt att laga mat.. synd att man inte hinner med
att göra det oftare.I fredags gjorde jag linssoppa. Helt smaklös. haha




Det var inte detta jag lagade idag alltså... detta lagade jag häromdagen :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0