NnNicole

Igår var jag med Nicole mhm. Först var det allum som gällde, sedan party.
Vi åkte till en som hette Elin i Göteborg. Jag har aldrig sett en sån snygg lägenhet
i hela mitt liv! Så galet snygg.. men väldigt opersonlig tycker jag.
Man kunde liksom inte se att någon bodde där. Då bor jag hellre hos mig där
man verkligen ser att här bor en familj. Men ändå.. så snygg så snygg.
Om dom hade haft lite mer personliga saker så hade det varit tipp topp.

Själva festen var jätte rolig. Trevligt folk och så. Dock missade vi tåget med fem min
och fick sitta där på stationen as länge,hungriga och trötta. Men tiden gick fort ändå.
På tågresan hem så satt ett gäng överfulla killar och var allmänt fulla.
Ganska roliga.. visade sig att en av dom hade strulat eller nåt sånt med min syster,
så han blev typ generad. Det var skoj. Men ja.. dom höll oss vakna i alla fall!

Vi promenerade hem till moi där min mysiga säng väntade på oss. Jag älskar sängar.
Jag somnade direkt när jag stängde ögonen, så omkring vid 4. Såklart vakna vi tidigt ändå.
Så 10 var vi uppe. Gjorde toast till frukost! Jätte gott.

Nu ska vi till ica och köpa pepparkakas deg höhö och plugga sönder. Ikväll blir det även yoga!
Det blir nice.. jag lär somna på avslappningen i alla fall, är väldigt trött.

Aja, ha en fin dag. Puss!



SÖTNOS!

Kommentarer
Postat av: nicole

hahahahaha gudars!:o

jag ser typ ut att dö av glädje oO

mwah:D:D<33

2008-11-16 @ 15:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0