No more Coldplay

Viktoria sa precis till mig att Coldplay ska sluta spela så jag gick in och
läste om det på aftonbladet.
HUR tänker människan?! Chris Martin säger att han inte inte tycker att man
ska fortsätta ha ett band när man är över 33 år, vilket är helt idiotiskt!
Dom är ju så grymt bra!

Så jag får med andra ord ingen chans att se dom, eftersom jag inte hade
insett hur bra dom var när dom väl var i Sverige.

Dom tänkte hålla på i ungefär ett år till, men dom lär ju inte komma tillbaka
till Sverige på den tiden direkt. Usch vilket nedslag för musiken!
Så vill ni se Coldplay så får ni passa på nu då, innan det är försent :(
Vi får helt enkelt hoppas på att detta bara är en lögn.

På tal om liksom, så gick matte provet bra.

En av Coldplays många bra låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0