Vakna världen!

Det finns så störda människor på jorden, som flår djur för att det är fint med
päls och våldtar djur för att dom anser att det är skönt. Kräk skulle jag kalla dom.

Vi pratade om det på lunchen häromdagen, Madeleine hade sett någon video där som
flådde en hund levande för att pälsen kanske skulle bli finare om djuret levde medan
som flådde den. Tänk själv hur skönt det hade varit om någon drog av dig ditt skinn!
Hade varit jätte trevligt, eller hur?
Dom hade provat massa olika metoder för att pälsen skulle bli så fin som möjligt.
Och människor köper pälsar hit och dit, känslokalla människor som inte bryr sig om
att ett stackars djur har fått sätta sitt liv för det. En levande varelse. Hemskt ju!

Och en annan hemsk sak var paret som hade sex med sina djur.
Såna människor borde sättas i fängelse! Och man tror ju ändå att det ska finnas
någon slags lag som skyddar djur mot sånt, men nejdå, det är bara underbara England
som har en sån lag här i Europa.

Ur artikeln.
"Samtidigt skryter mannen om hur han haft sex med tiken flera gånger under helgen.
Väl framme på gården syns två hästar gå omkring och beta - båda hästarna
ägs av en kvinna inom djursexnätverket och används för sexuella ändamål.
På köksgolvet inne i huset är det blodigt efter den löpande tiken.
Mannen berättar att han hittat sina hundar på annonssajten Blocket.
Barnfamiljer har ovetandes lämnat ifrån sig sina hundar i tron att de ska få ett
bra liv ute på landet. - Men tanken är att vi ska ha sex med dem, säger mannen och skrattar
"

Det är ju fan inte okej, plus att gubbhelvetet är stolt över det!!
Hur kan man göra nåt sånt? Argh jag hatar världen! 


Oj vad jag är glad över att jag är vegetarian. Jag låter inte några djur lida för mitt behag!
And you can take that to the bank! Som man säger på engelska. Usch för sånt.

Och om någon skulle göra nåt sånt med min hund, så hade jag fan slått ihjäl den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0