Ragne Fransson

Idag tog vi farväl till morfar. Det var en av dom värsta dagarna i mitt liv..
det går fan inte att beskriva med ord så ledsen jag är just nu,
dock var det 100 gånger värre förut så det är alltid något..

Prästen sa det att han hade en väldigt stor umgängskrets och så tog han
upp att han och Johanna hade varit på handboll veckan innan han dog, och att
hon hade sagt "Han känner ju alla!" . Jag och Johanna hade ingen aning om
att han skulle ta upp det, så båda brast verkligen i gråt.. man vill visa sig stark
för mormor och skita i dom jävla tårarna, men dom rann som floder längs
mina kinder.

Detta var min 4e begravning som jag har varit på, det är mycket för att vara 16 år.
Helst skulle jag vilja slippa gå någon mer gång.. det är hemskt.

Jag kommer alltid att älska och sakna honom.. och jag vet att jag inte är den enda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0