Slut

Gårdagen sög verkligen musten ur mig. Min kropp har inte återhämtat mig från allt det där
igår.. jag frös från stunden jag satte foten i kyrkan tills jag jag somnade på kvällen.
Det var visst väldigt vanligt att man fryser, när man är ledsen och spänd och ja,
alla dom känslorna jag hade igår. Jag har frysit idag också, men jag hacka inte tänder som igår.

Jag orkade inte vara i skolan idag, jag vaknade lika trött som jag var när jag somnade
och fick inte in nåt av vad läraren sa så det kändes ovärt. Jag ville bara krypa upp i sängen
med en kopp te, och det var precis det jag gjorde när jag kom hem.

Jag måste plugga idag, har prov imorgon men frågan är om jag orkar plugga.. får se sen.
Jag ska nog på en promenad, tänka lite och ha lite tid för mig själv, jag tror att det är viktigt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0