Stulna cyklar och gosiga killar

Helgen är inte riktigt slut än, men jag kan säga er att min helg har varit underbar!
I fredags åkte jag och Joakim hem till Simon och hade taco/mys kväll.
Simon hade två hundar,och en av dom var en liten hund som tog öronen
bakåt när jag kom först. Om jag ska vara ärlig så blev jag lite ledsen haha.
Men under kvällens gång så började hon smått vinkla fram öronen och det
sluta med att hon låg i mitt knä och sov :') så gullig.

Självklart så vaknade jag mycket tidigare än killarna så jag gick ut med hans hundar.
Det var rätt så svårt att gå med två hundar samtidigt, speciellt när den lilla sprang
omkring som en stucken get. Hm.. senare åkte jag och Joakim in till stan och
fikade med Sofia på Frank's coffie (som har den godaste chai latten i hela världen)
och sedan lämnade vi Joakim och gick på stan.
Jag fick faktiskt köpt lite kläder, vilket satt riktigt bra!

Jag och Sofia har en tendens att skämma ut oss, och igår var inget undantag.
Vi åt mat på en kina restaurang och höll på att hämta mat,
så kom det några killar som börja prataom mina bröst,
så jag tog till flykten och skulle gå tillbaka till vårat bord men självklart gick jag
fel, så jag gick upp för en lite trappa där det stor "Endast personal" på en skylt,
och på nåt jävla vis hade jag puttit undan den skylten också.. pinsamt hej!

Sedan åkte vi hem till Sofia. Vi skulle åka och lämna en moppe till hennes
kompis, och vad händer inte då? Vi får soppatorsk! Så vi ( Sofia)fick rulla den.
Tur att vi hade kommit en bit på vägen innan soppatorsken då.

Fortfarnde glada gick vi promenerade vi mot Sofias hus. Vi satte på lite
musik och sjöng för fulla halsar. Bra att ingen av oss kan sjunga, så då blir
det extra roligt. På vägen hittade vi en stulen cykel som låg i diket,
så vi tänkte, "oh vad smart, vi kan cykla hem". Grejen var att man inte kunde
trampa på cykeln, och det fanns inga bromsar heller märkte vi.Men det gick
ändå, i alla fall ner för nedförs backarna.

Det var typ det vi gjorde. Jag älskar att hon kan med att skämma ut sig, love it.
Visst, vi fick en del blickar när vi sjöng,  varför förstår jag inte. Vi hade bara
lite roligt, men det är visst inte okej nej.

Aja, underbar helg so far. Nu ska jag tyvärr plugga. Puss

Kommentarer
Postat av: Simon!

Du är bäst. tack för en trevlig kväll darlingoo! :) <3

2008-11-11 @ 17:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0