Trask i tråk

Dagen började dåligt då jag försov mig. Hatar att behöva stressa på morgonen.
Tur att jag är grym på det dock, annars hade jag kommit rejält försent.
Dumma mobil som inte ringer!

Idag var jag och min gamla vän Joy ute och gick med våra hundar i det hemska
vädret. Dom var typ sötast i världen. Busade och pussades hela tiden.
Det slog oss då att våra hundar var lesbiska. True love.

Vi är ju inne i November nu, den tråkigaste månaden på hela året!
Inget roligt händer, löver har trillat av, det är kallt och regnigt, det är segt i skolan och
det blir mörkt vid 16. Hemskt ju! Inte konstigt att man blir deprimerad här!
Det finns ju tester som visar att vi dricker extra mycket här uppe i norden, för att det
är så mörkt och då blir man typ deprimerad och dricker. Nåt sånt. Lite komiskt ändå.
Eller jag vet inte, nåt är det i alla fall.



Hazel och Tossan på kärlekståg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0