Tungt

Häromkvällen hade Martin (min bror) ringt hit omkring 12 på kvällen för att
säga att Lotta hade låst ut sig. Han ville väl ha någon nyckel eller nåt.
Och det konstiga var att jag hade inte vaknat när det ringde. Jag har alltså en
telefon med mycket hög och skavande signal precis brevid sängen. Så jag
förstår inte hur jag inte kunde vakna! Det är inte första gången sånt har hänt.
Brandalarmet gick igång en gång, utan att jag hade märkt nåt och ja, massa
mer saker. Så jag sover nog ovanligt tungt. Jag skulle chansa på att jag är
medvetslös eller nåt, för det är ju helt stört att inte vakna av ett brandalarm!

Eller så är det bara min säng som är ovanligt skön. Det är också möjligt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0