The gym

Just nu sitter jag och äter världens äckligaste bröd.Varför gör hon det undrar ni då?
Jo för att det är nyttigt. Men frågan är om jag ska pina mig igenom det här torra,
över fiberrika brödet. Jag vänjer mig nog. Jag har ju vant mig vid keso och bönor nu,
så då borde det här också funka.

Den här veckan har jag slitit som ett djur på gymmet! Eller ja, det var nog att ta i.
Jag har tränat mer än vad jag brukar i alla fall.
Jag kan tyvärr inte se nåt resultat på min kropp, det har iförsig bara gått en
vecka men ja, jag har gått ner i vikt dock. Det är bra, men jag hade ju hellre
velat att man kunde se på min kropp va, men man får vara glad för det man får.
Nåt sånt.

Häromdagen var jag för övrigt helt ensam på gymmet!! As skoj. Inte ens någon
personal där, så jag tog tillfället i akt och sjöng med till musiken och sånt.
Jag levde livet så att säga. Fast så kom det andra folk dit och förstörde för mig :(

Får se vad det blir för träning idag! Puss

Kommentarer
Postat av: jessica

men madde om du vill se resultat så ska du inte träna varje dag som du gör du ! gaah :P det vet du väll ^^,

2008-11-23 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0