Break

Ännu en håltimma. Jag har börjat tröttna på dom om jag ska vara ärligt.
Fast jag har fått gjort en del idag faktiskt, varit i stan, bakat(A), sett på vänner,
ringt frisören och gjort lite geografi. Och nu sitter jag ju här också.
Så ibland är det skönt med håltimma, men tre gånger i veckan är för mycket.

Jag har bestämt mig nu, jag ska bli rödtott sen. Jag vet tre personer som inte
kommer bli så glada. Mamma, Johanna och Joakim. Too bad.
Jag är lite nervös...
Jag hatar speglarna hos frisören. Håret ligger slickat längs huvudet och man
kan se varenda skavank i ansiktet. Därför brukar jag sminka mig jätte noga innan
jag går dit. Smink kan göra under! Men ändå, hatar dom speglarna iaf.

Fick precis tillbaka matte provet som vi gjorde igår. Hon var snabb på att rätta,
men tanke på att vi är 32 pers i min klass. Det gick förvånasvärt bra.
Jag tror alltid att jag ska få ig på proven, men än så länge har jag klarat
mig ifrån det. Så än så länge har dagen varit bra. Har samhäll och spanska kvar nu.
Ska väll dra mig tillbaka till skolan nu.

Ha en bra dag! PUSS

Kommentarer
Postat av: mikkan :)

a precis , jag hatar också frisör speglar :( så jävla hemskt är det. du vet senast fick jag cykla som en dåre till frisören flr jag var sen , så jag blev as varm sp mitt smink var as utsmetat och hon satte mig typ i fönstret!! liksom tack för den! :)

2008-10-01 @ 18:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0