Bye honey.

Jag var nyss och dumpa Sofia på tåget. Lite tråkigt om jag får säga det själv.
Har haft grymt roligt, som vanligt. Det blev lite singstar igår, och ja det var
inte många rena toner där inte! Men roligt. Så idag när vi gick till stationen
så körde vi lite allsång på vägen dit. Vi hade typ inga röster kvar från igår så
det lät inte vackert någonstans. Wonderful.

Aja, nu ska jag packa. Ska till Joakim på spa kväll med han och Simon och
efter det blir det bio. Vi ska se mirrors, verkar riktigt läskig så det blir skoj.
Jag hoppas att jag inte gräppar tag i någon okänd person brevid mig bara,
skulle ju inte vara första gången menar jag.
Ha en bra dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0