Can't wait!

Imorgon kl 11.05 lyfter flygplanet från landvetter, såå nice.
Tyvärr är det bara den första- och sista halvtimmen på flyget roligt,
resten suger och jag kommer bli jätte rastlös över att bara sitta där.
Förstår inte hur folk orkar flyga i typ 15 timmar och sånt. Jag hade hoppat
ur planet höhö. Fast ja, det ska iaf bli grymt skoj imorgon..
Jag ska försöka övervinna min fiskfobi och snorkla i havet, det är mitt mål för resan.

Jag hoppas att någon kommer sakna mig här hemma :* För jag kommer sakna
några stycken.. kommer kännas jätte konstigt att inte prata eller träffa Jessica
som jag gör varje dag annars.. och Nicole.. ih ni är bra. Några fler med också.
Fast jag kanske inte kommer ha tid att tänka på dom, kanske har fullt upp, vem vet?
Men någon tanke kommer jag allt ge er!

Aja, alla får ha det så fint här hemma i regniga Sverige! PUSS!!! :D

Kommentarer
Postat av: Nicole

kommer sakna dig som sagt._.<3 men hare!:D<3

2008-10-20 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0