E-mail

Jag bombaderas av konstiga mail hela tiden. På nåt vis har jag börjat prenumerera
på Korvbrödsbagarns mail, så dom skickar massa saker hela tiden. Hur det börja
har jag ingen aning om, och jag vet inte heller hur man gör så dom slutar skicka massa
mail till mig. Jag är faktiskt inte intresserad av deras bröd, belive it or not.

Jag får även mail av Pampers. Och om jag ska vara helt ärlig, så intresserar inte
blöjor mig heller.Det kommer dröja ett bra tag innan jag kommer ha användning
för det, så sluta skicka till mig!! :(

Sen är jag medlem på typ 4 sidor som jag inte vill vara medlem på heller. Men jag är
oskillad att jag inte hittar vart man gör så man slutar vara medlem, så jag får ju
mail av dom ställerna också!

Jag är sjuk idag, så det kommer komma upp massa onödiga inlägg idag.
Jag vet att ni gillar't. Puss


Kommentarer
Postat av: Nicole

ehehhe du börjar prata som mig ;o

om du inte redan gjorde det innan?

way to go darliiing;);):DD<33

2008-10-08 @ 10:13:21
Postat av: Viktoria

haha jaa lite Nicole stuk är det :O jag är med sjuk :(

2008-10-08 @ 15:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0