Giftemål x3

I natt hade jag en underlig dröm.
Den började med att Cissi kom springande och skrek att hon skulle
gifta sig.Hon och Andreas hade planerat världens bröllop med typ en 20 vånings
tårta och att Coldplay skulle spela och massa skit. Då kommer Frida
och berättar att hon också ska gifta sig och hon visade vilken klänning hon skulle ha.
Tänk er en prinsess klänning som småbarn har, fast i skinn och limegröna volanger.
Jag kan ärligt inte beskriva hur ful den var men ja. Den skulle hon ha iallafall.
Då kommer Jessica springandes och säger att hon också ska gifta sig.
Hon hade bara träffat hennes blivande man en gång, men hon var desperat så
hon skulle ta honom ändå. Självklart ville jag ju ockå gifta mig när alla höll på,
men det gjorde jag inte, för det slog mig att jag inte var kär i någon.

Drömmen slutade inte där, men jag ska till Frajda och laga mat och mysa nu så ja.
Ha en bra dag! Puss

Kommentarer
Postat av: C

HAHAHHA ^^

2008-10-07 @ 16:39:05
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, va i helvete Madde?

2008-10-08 @ 18:59:53
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0