Godbiten.

Jag har ingen aning om hur många gånger jag har försökt vara nyttig.
Men jag har märkt att varje gång jag försöker vara nyttigt är jag som onyttigast.
Det är när jag vet att jag inte får, som jag vill. Gäller iförsig allt men speciellt mat.
Så när jag och Joakim bestämde att bli nyttigare (han skulle sluta äta och jag
skulle sluta äta sötsaker) så märkte jag direkt hur sugen jag blev på godis och likande.
Därför ska jag sluta tänka så,bara jag tränar kan jag äta vad som helst.

Åt nyss pizza. Mohahah.
Har inte ätit det sens i sommras då jag och Sofia gick in "backstage" på vad heter
den nu igen,aja den pizzerian vid bonbon. Hon kände ägaren..det var riktigt skoj.
Trevliga som bara den. Usch vad jag saknar Sofia! Den tösen går inte av för hackor.


Vet ni.. det är snart jul!! Det firar vi med Mikaelas pepparkakshus från julfesten.
Girlllzzz det blir väl julfest i år också eller?! :D Puss


Kommentarer
Postat av: C

JAAAA , det är ju klart !

2008-10-03 @ 19:07:41
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: F

Klart det blir! :D

2008-10-04 @ 13:07:33
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0