Hora?

Nu har jag gjort mitt geografi prov. Känns både lättande och sorligt.
Sorligt för att det inte gick så bra alltså, inte för att jag inte behöver plugga på det mer.
Men nu är det gjort iallafall, så nu får jag ta tag i historian och spanskan också.
Förhoppningsvis går det bättre,iallafall på spanskan, historian kommer gå åt helvete.

På historia lektionen fick jag inte så mycket gjort idag heller. Viktoria satt och tupera
mitt hår (oerhört snyggt) och sa att jag såg ut som en hora. Tack för den, det värmde!
Så nu har jag suttit as länge och borstat ut tovorna som ingick i tuperingen.

Okej, no it's time for some history and spanish.Wish me good luck.
 XOXO


Kommentarer
Postat av: Viktoria

1, du var sjukt snygg!!!

2. Du är en liten låtsas hora som allla tycker om <3

3. alla i klassen suger på historia!



Glad påsk <3

2008-10-16 @ 20:58:27
URL: http://skvaller_vickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0