Inlåst?

Tisdagar brukar vara min hatdag, går i skolan från 8-16,utan en lång rast.
Eller ja, vi har 50 min matrast, men då ska vi hinna duscha från idrotten också.
However. Dagen gick faktiskt ovanligt fort och jag fick ovanligt lite gjort.
Matten kanske jag gjorde två tal, men jag hade Nicole och Mathias som distraherade mig.
Historian.. vad kan man säga. Vi hade en grundlig diskusion om amning och om
sex med Ulla och Bo-Rutger. Dom som vet vilka det är lär bli väldigt äcklade när man
ser dom nakna framför sig.Så där blev det inte mycket gjort.
Dock nockade Mattias histrialäraren. Det var skoj haha.

Det är så mycket nu.. alldeles för mycket.
Men fan, snart är det Johan Glans och Djerba som gäller så nu ska jag fan hålla ut.haha

Kommentarer
Postat av: Nicole

hahah dagen var great, du vet att du gillar att vi stör dig

puss älskling!:D<3

2008-10-14 @ 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0