Köttskalle

I natt drömde jag ännu en gång att jag åt kött. Det är väl den tjugonde gången
jag drömmer det! Det slutar alltid med att jag gråter för att jag har ätit det.
I natt var det Cissi som bjöd mig på fläskkotlett. Jessica skällde ut mig och
jag fick skuldkänslor som bara den.

Det är ju inte det att jag saknar kött, för det gör jag verkligen inte. Jag känner
ingen längtan efter att få sätta tänderna i en skinkbit liksom, det äcklar mig faktiskt.
Så jag förstår inte varför jag ska hemsökas av dessa drömmar!


Inte för att Joakim har något med kött drömmen att göra, what so ever,
men det såg så tomt ut så han fick vara med på bild här. Mums.
Älskar dig bby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0