Mirrors!

Gårdagen var perfekt.Spakvällen hos Joakim var jätte skön och mysig.
Vi blev även bjudna på grymt god mat med dumle kladdkaka till efterätt.
Fullproppade begav vi oss in till Göteborg och gick till Bergakungen där
Mirrors väntade på oss.

Den filmen alltså.. har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Först när jag greppa
tag i Joakims hand så sa han typ - Madde,sluta vara så töntig.
Men ca 2 minuter senare kände jag en panikslagen hand som
greppade tag i min arm. Jag kan erkänna att jag och Joakim skrek mest i hela
biosalongen och Simon skämdes över oss. Men han var minst lika rädd som
oss,men han sa att han kunde hålla det inom sig,vilket inte vi kunde då.
Efter kanske en kvart på bion satt jag och Joakim som ihop klistrade,
och jämte oss satt en Simon som skämdes ännu mer över oss vid
det lagret, om det nu var möjligt.

Okej,nu lite om själva filmen.
Den handlar om en f.d polis som fått jobb som vakt på ett nerbrunnet köpcenter,
som även hade varit ett sjukhus innan det gjordes om till ett köpcenter.
I köpcentret fanns det speglar överallt och den andra mannen som jobbade där
varnade honom för att kolla in i speglarna. Men grejen med dom här speglarna
är att dom "lever", så om spegelbilden t.ex slår sig själv, så får den som kollar
i spegeln ont. Mer vill jag inte berätta,ifall om att någon som läser det här ska
se den, vilket jag verkligen rekomenderar! Aldrig sett sån bra skräckfilm!
10 av 10. Vi vågade inte kolla i speglar efter filmen. Det gällde Simon också då.


Efter bion åkte vi hem till Joakim då,vid detta lagret så hade klockan hunnit
bli 2-3 ,nåt sånt. Vi knökade ner oss i Joakims säng ,alla tre. Jag var för långsam
när vi paxade platserna i sängen, så jag fick ligga längst ut. Självklart blev jag
utknuffad och fick sova på golvet. Dock gjorde jag en liten säng av kuddar så
det blev helt okej ändå, med tanke på omständigheterna. Inga skador i kroppen
vad jag kan känna än så länge. Aja, jag hade grymt kul med mina favoritkillar.
Dagen kunde inte blivit bättre. Puss!

Trailern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0