När droger är med i bilden.

Usch, det hände precis en jätte obehaglig sak. När jag kollade ut ur fönstret
hos pappa så såg jag en kille sitta på marken, blödandes och allmänt borta.
Han satt utan tröja och hade sår över hela överkroppen. Brevid honom stod
en man, som pratade i telefon , förmodligen med akuten eller nåt liknande då.

Min bror gick förbi då, och såg att han hade blivit knivhuggen på flera ställen.
I magen,ryggen,axeln.. you name it. Han kände även killen lite ytligt..
Han hade visst varit pundare så ja. När droger är med i bilden kan vad som
helt hända.Förstår bara inte hur någon kan knivhugga en annan person.
Sjukt. Hoppas att han klarade sig.

Jag minns när Sofia berättade om en kompis till henne som kände en knarkare.
Knarkaren ville ha droger, blev helt galen verkligen. Så mitt framför Sofias kompis,
spättade han upp magen.Så hennes kompis såg hur han förblödde.Hemskt.
Tänk att ha den bilden framför sig. Det är ju inte direkt nåt man glömmer av...

Så detta,mina vänner, är vårat samhälle. Mysigt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0