Nicole

Idag berättade jag för några i klassen om min lilla idé om julklappsleken
och typ, ha allmänt mys dag som jag tycker att vi ska ha vid juletid.
Det är ju ett tag kvar, men lika bra att vara förberedd. Som det verkar nu
så ska det bli av :) Jag och Madeleine kom då på att man måste börja
m för att få vara med. Nicole blev då sur och försökte övertala oss
om att få vara med. Men vi har stenhårda på den punkten. Dock fick hon
stå utanför och kolla på oss genom fönstret. Lilla Nicole trodde ärligt på det.
Sedan sa vi att alla utan dom som börja på n fick komma. Vid det lagret var
Nicole ledsen på riktigt höh. Och jag som trodde att hon var smart...
När jag efter ett tag gav med mig och sa att hon fick komma, fick jag världens
kram och hon blev väldigt glad. Haha Du är söt Nicole, kommer sakna dig!



Kommentarer
Postat av: Nicole

HAHA det tog typ 5sek innan jag såg att det var jag på bilden xD

och du skrev ett inlägg om bara mig :o :')<333



ni var jävligt elaka, jag är djupt sårad, krossad etc!

och jag kommer sakna dig fett mycket, eheheh! hör av dig när du kommer hem, hare fett bäst,puss älskling!:D:*<3

2008-10-20 @ 19:27:31
Postat av: mattias

Madeleine & mattias ? ;o ;)

2008-10-21 @ 17:41:17
Postat av: elinpeliinn L

nicole e söötter (A)

2008-10-27 @ 12:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0