Så det kan gå.

Som ni vet så var jag väldigt skepiskt till denna dagen. Men på nåt vis klarade
jag mig ändå. Historian gick bra,den var mycket enklare än vad jag trodde,
spanskan gick helt okej antar jag, förutom dom reflexsiva verben som gick
jätte dåligt. Sedan fick vi även tillbaka geografi provet där jag verkligen var
säker på att jag skulle få ig, men jag fick faktiskt vg. Och med tanke på att bara
två i klassen fick mvg, så var ju vg bra. Så so far, so good! Förutom att jag låste
in mina nycklar i skåpet i morses.. det var iförsig en tidsfråga att jag skulle göra det,
eftersom jag gjorde det 4 gånger under min tid på nolhaga.

Nu ska jag gå till ica, sen är det packning som gäller. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0