Tjuvlyssnat!

Jag sitter och läser på en grymt rolig sida, nämligen tjuvlyssnat.se
Här får ni några smakprov! :)

Två tjejer ~14 dricker läsk och pratar om någon kändis signatur på burken.
Tjej 1: Alltså, jag fattar inte hur de orkar sitta och signera varenda Colaburk!
Tjej 2: Meh, du fattar väl att de inte sitter där hela dagen och signerar!
Tjej 1: Jaha?
Tjej 2: Det är ju någon som signerar åt dem!


Tjej 1: Jag var och såg Wall-E häromdagen. Jag gillar att gå på bio ensam.
Tjej 2: Jag gillar också att gå på bio ensam.
Tjej 1: Gör du? Då kan vi väl gå tillsammans?!

Två killar ~19 gör armhävningar inne på Centralen. När de är klara reser
de sig upp igen.

Kille 1: Så, nu får vi äta.

Två tjejer ~25, står i kö inne på toaletten och väntar på att en toalett ska bli ledig.
En tjej ~20 står och bättrar på sitt smink i en spegel. Tjej 1 i toakön börjar att se olycklig ut
.
Tjej 2: Vad är det för fel?
Tjej 1: Jag fick precis mens och jag har inga tamponger...
Tjej 2: Oj, det var ju inte så bra!
Tjej 3 (som har tjuvlyssnat på samtalet): Jag har en kondom!
De två andra stirrar förvånat på henne. Tjej 3 börjar inse vad hon sa och rodnar.
Tjej 3: Nej...det har jag inte...varför skulle jag ha en kondom med mig...
Alla tre tjejerna tittar åt varsitt håll och låtsas som att det regnar.


www.tjuvlyssnat.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0