50 goes 25

Tänk dig att du går hem från någon mitt i natten och du möts av någon påverkad person.
Man tänker ju nästan att en 40-50 årig gubbe är läskigast att möta i en sån situation men
det slog mig att tanterna i den åldern är minst lika läskiga. Dom kommer där och tror att
det var något magiskt i drickan som helt plötsligt gjorde dom 25 år yngre.
För det första så flörtar dom med allt och alla och sen är dom bara allmänt läskiga.

Aja. Jag funderar på att uppsöka någon läkare snart om min förskylning inte förvinner snart,
jag har ju varit förskyld i en månad nu med feber till och från och det känns inte så skoj.
Annars så är rullar allt på, det är lite konstiga saker på gång, eller ja, dom har varit där ett
bra tag, men det löser väl sig så småningom. Jag är så himla vilsen bara. yeye.

Nu ska jag dela med mig med en av mina favoriter på youtube.
Han är så gryyymt bra! Enjoy people.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0