At Joen's!

Festen hos Joen igår var banne mig inte att leka med! Det första som händer är att jag
träffar Oliver på tåget (som bor i typ Lidköping) som också skulle till Joan. Wonderful!
Där försvann problemet med att hitta till Joen också, som förövrigt hade as tufft hus, det
var som en laburint typ. As fräckt.
Stört skönt folk där också. Väldigt många kallade mig för Tove? Kan bero på att det var
en tjej där som lika mig och hette det, så vi bytte namn.
Så från och med nu heter jag Tove och hon Madelene.
Vad ska man säga.. kunde inte haft en roligare kväll! Jag funderar på att bojkotta
att festa medalingsåsare. Så jävla torra så jag dör.
 Deras fester är som en sluten cirkel, alla känner alla och
dom man inte känner pratar man inte med. Nåt sånt. Så är det veerkligen inte när man festar
med dom jag festa med igår. Det är som natt och dag. Det är sjukt skönt att komma ifrån
Alingsås en stund liksom.


Min mage är i uppror och mitt huvud sprängs snart, men det var det fan värt!


Kommentarer
Postat av: cisskiss

Madde, jag hänger på dej nästa gång. Alingsåsfester = Fiasko !

2008-09-06 @ 12:14:47
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Fridolf

jag med ;)

2008-09-08 @ 14:30:35
URL: http://ffr.blogg.se/
Postat av: Agnes

haha, jag också ; )

2008-09-08 @ 17:17:20
Postat av: Bitter alingsåsare

Jag hänger fan inte med. Jag ska festa med mina torra alingsåsare och vara bitter som fan. Länge leve gråa alingsås!

2008-09-09 @ 21:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0