Bad luck?

Dagen har varit både bra och dålig. Jag råkade visst somna om i morses, och försov
mig i 45 min. Vaknade av att mamma halv skrek att jag hade försovit mig. Mm precis
så man vill bli väckt. Länge leve att jag är grym på att stressa. Ibland är det ju bra att ha
såna stressproblem som jag har hah.

Jag trilla även med cykeln på vägen till sportlife mitt i spöregnet. haha rätt så komiskt ändå.
Jag skratta rätt så rejält, som jag gör när något sånt händer, tills efter ett tag då märkte att jag
faktiskt fick ont lite överallt.

Uh, mitt fritidskort går ut på onsdag. Det är precis som jag ska sättar i rullstol eller något.
Jag känner mig handikappad utan fritidskort. Fast och bunden till huset. Får väl inhandla
ett nytt antar jag, ska dock färga håret och lite annat, så det blir en dyr månad. Jäjä,
man lever bara en gång.Kanske. Jag tror ju faktiskt på ett liv efter döden, så då kanske jag
inte ska säga det uttrycket. Det förlorar sitt värde då.

Now my dear friends, ska jag plugga english and some spanish. Ciao!

Just det! Har klippt mig idag också, blev lite kortare än väntat men det växer ju ut.. puss!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0