Cillidutt

Jag har kommit på världens bästa helgschema (jag gillar att planera)!
På fredagar brukar man ju vara halvdöd från skolan, som jag tror njuter av att
suga musten ur folk, och då orkar man ju inte göra ett piss. Därför är det perfekt med
en filmkväll, eller typ spela sällskapsspel och proppa i sig godis så man har ångest
på lördags morgonen. Under lördagen så kan man t.ex shoppa, eller åka till maxi som
jag snart ska göra. (wihuu!) Om man kunde vara kär i en affär, så hade jag varit kär i maxi.
However, man forstätter lördagen med att ladda upp för kvällen, då man ska
gå på världens roligastefest och supa skallen av sig. Eller nåt liknande.
Söndags morgonen ska också börjamed ångestkänslan för vad man
gjorde dagen innan och en huvudvärk så man tror att man är döende.
Dagen ska spenderas framför datorn eller framför tven, det ska vara rent av förbjudet
att göra något annat. Men om man fortfarande har ångest från godiset som
man åt alltför mycket av på fredagen, så kan man få träna lite lätt påkvällen,
yoga är ett bra alternativ. Det är min utlimala helg. Visst låter den bra?




Gårdagen spenderades i Göteborg, riktigt trevligt!
Märkte även precis att det stod Bengt är bög! på min arm. Där ser man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0