Congratz

Idag fyller papi och Viktoria år =) Grattis till er!
Jag har inte köpt någon present till pappa än.. kan vara bra att göra det.
Well well.

Håkan igår var mycket mycket bra. Sällskapet också. Minst sagt.
Mötte även Anna,Frida och Vendela på tåget hem. Dom godbitarna hade varit
och sett på bl.a. Bjön Gustavsson. Och snart är det min tur, fast jag ska se Johan Glans.
Endast en månad kvar. Och tre dagar efter det åker jag till Djerba. Jag längtar rätt
så grovt till slutet av oktober kort sagt.Jag längtar även tills när jag fyller 18.
Jag och Joakim (som fyller 4 dagar innan mig) har planerat exakt hur vi ska göra.
Eftersom jag kommer fylla år på en fredag så tänkte vi förfesta hela fredagen,
festa hela lördagen och efterfesta på söndagen. Eller så går vi bara ut på fredagen
eller lördagen och skippar "vara fulla hela helgen" schemat. Det blir nog en rolig helg.
Bara 1 år och vad blir det.. 3 ½ månad kvar. BUHU! :(

Jag är så arg på min syster just nu. Jag kan ärligt strypa henne.
Men hon är inte hemma så det går inte. Argh!!


Jag skulle hitta någon bild på pappa, så kollade jag bland dom gamla bilderna
där jag hitta den här. What's up with my outfit undrar jag då?! 
Gillade jag lila på nåt sätt? Haha fult fult.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0