Fade away

Idag skar jag mig på någon metall sak. Typ djupt sår (enligt mig), blödde som satan.
Eftersom jag tror på " My name is Earl karma" så måste jag ha gjort något dumt
för att förtjäna det. Spillde även tomatsås på byxorna. Heja mig!

Imorgon är dagen med stort D. Jag kommer inte kunna sova i kväll.
Inte för att jag ska se Håkan imorgon alltså, utan för att jag är stressad.
Jag är så orolig över hur det blir imorgon. Inte för att det egentligen finns något att
vara orolig över, men jag är det. Typ hur det blir med tåg och sånt.
Jag borde bli en tids optimist. Livet hade varit så mycket enklare då!

Well well. Jag borde väl bege mig till sängen nu. Eller ja, ska ta ut hunden innan också.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0