Goa gubbar

Mina händer är blåa från fallet från cykeln igår haha. Jag är så klen så klen.
Åkte in en sväng till göteborg idag, träffade Joakim. Träffade även Alex och Simon en stund.
Dom är mysiga. Jag fick faktiskt köpt ett par jeans, utan att något eller någon
blev skadad, belive it or not. Jag är grymt glad över det. Alltså, att jag fick köpt ett par jeans.
Sen fick jag min motion för dagen så jag sprang till tåget. Det är sjukt fult att springa
till tåget tycker jag. Men har man bråttom så har man :)
Jag fick sitta med en afrikans kvinna som sjöng till någon låt med Usher. Haha hon var söt.
När jag skulle gå ut såg jag lilla Joy sitta och vinka mot mig, även hon var söt som alltid.
Egentligen skulle vi dra oss till göteborg för någon hårmodell gojs imorgon, men vi banga
det och ska då träna istället. Jag har faktiskt börjat komma igång nu, trots att jag är sjuk.Busigt.

Klockan är tio i nio och jag håller på att somna. Ska nog vara duktig och gå och lägga mig nu.
Lär dock ligga och läsa för länge som jag alltid gör. God natt babes.



Här är en del av klassen på "klassens dag. " Har inget med inlägget att göra

Kommentarer
Postat av: Max

Jag står nog snyggast på bilden





...NOT

2008-09-09 @ 21:40:09
URL: http://stvafel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0