Hård kärlek

Igår hittade dom Nathalies kropp. Alingsåsaren som har varit borta i 4 månader
hittades några hundra meter från där hennes sambo växte upp och han har nu
anhållits för mord.Hans vänner och familj är säkra på att han inte hade dödat henne,
 "Han klarar inte ens att ha ihjäl en liten mus", säger han mamma.

Jag tror faktiskt på hans anhöriga. Visst, jag har aldrig träffat människan men ändå.
Det känns som om att polisen bara vill sätta dit någon. Det ser ju dumt ut att inte ha
någon misstänkt för mordet liksom. Fast ja, det är bara min personliga åsikt.

Mer om det kan ni läsa här  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3409267.ab.

Puss


UPDATE: Okej, jag hade lite fel. Han har visst erkänt nu att han hade dödat henne.
Usch. Fatta vad hemskt att ens son är en mördare. Jag tycker synd om han familj. Och hennes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0