I want candy. NOT!

Ärligt, jag tror snart att innehållet i min mage ska rymma ut genom min strupe.
Jag har nyss förstört all träning jag gjort i veckan genom att äta upp typ hela världen.
Hetsätning typ. Och mer blir det! Helger är verkligen inte bra för mig.
Jag rent av rullade hem från Jessica nyss.
Jag tänkte på, när man säger "i åttan", menar man kl 8 eller bara väldigt tidigt?
För jag tänkte nämligen säga att jag ska upp jätte tidigt imorgon så jag tänkte använda
det uttrycket men ja. Skit samma. Jag ska iaf upp tidigt och springa runt bergen, kanske.
Det beror på om jag orkar,men det hade ju suttit bra! Värsta bra start på dagen.
Fast ligga i sängen och dra sig är också en mycket bra start på dagen. Hm. Svårt val.

Öhum, egentligen tänkte jag "lätta mitt bröst" som det kallas, men jag vet ju inte vilka
som läser min blogg dåvaaa,så den risken vågar jag inte ta.

Jag sitter och chattar med Anna och Jessie i sån där dubbelkonveration. Störd konveration.
Ni kan få ett smakprov.

Anna säger:

inte för att jag bryr mig om din skitkanin men är det inte lite tyket att inte mata aset?

Madelene * säger:

hahaahhaa

Jessica säger:

haha ! jo kanske, men ja bryr mig inte dirket så mycket som ni vet , de blir billigast såhär.


Jessica säger:

fyfan, känner mig som ett barn i afrika just nu

Jessica säger:

barfota utan strumpor o skor

Jessica säger:

fast ja har strumpor då men

Anna säger:

jag känner mig som en ärta.



Älskar dom. hah god natt

UPDATE: Jag ber om ursäkt för min grymt bra stavning.Frida lärde mig att det stavades OTTAN.
Tack snygging. höhö. puss.


Kommentarer
Postat av: FridaSlida

Madde lilla vännen, menar du i ottan? ^^,

2008-09-14 @ 15:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0