Om jag ändå kunde gilla kaffe!

Jag är så trött! Hela tiden känns det som om jag ska hålla på att somna när som helst.
I skolan sitter jag och verkligen koncentrerar mig på hålla ögonen
öppna och försöka lyssna på vad läraren säger. Jag kommer knappt upp på
morgonen, vilket aldrig har varit ett problem för mig förut.
Det spelar ingen roll när jag lägger mig, är trött 24/7 iallfall.
Jag orkar inte!!
Det första jag gjorde när jag kom hem var att däcka på soffan liksom, och
jag kan säga till er att jag inte ser fram emot att träna om en timme.
Jag lär väl somna på passet.

Annars har väl dagen varit okej. Lyssnade på en föreläsning om Palestina och Israel.
Den var helt ointressant och man förstod inte hennes mening med det hela.
Hon visade bara bilder från någon stad. Wihu.

Jag sitter här med en trave böcker. Nästa vecka börjar proven strömma in.
Kommer ha fullt upp med att plugga in allt mellan himmel och jord dom närmaste veckorna.
Nu ska jag ta tag i engelska läxan innan jag beger mig till gymmet. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0