Let's kill the world.

Det har ju varit massa snack om det där Big Bang experimentet som skulle förstöra
jorden idag, men man måste väl vara riktigt dum för att tro på det eller? Ta inte illa upp Viktoria
haha.  Fick även ett kärleksfullt sms från Mikaela som då också trodde att vi skulle dö.
Jaja, så vitt jag vet så lever jag och jorden finns också kvar. Hm.

Men jag tänkte på, att det hade kanske varit bra om jorden förstördes. Eftersom vi ändå
håller på att paja den med allt möjligt, är det lika bra att den förstörs direkt istället
för att pinas till döds. Så kunde hela proceduren gå om igen, ni vet, dinosaurier, istiden,
stenålder och allt det där. Och vi skulle ju inte kunna sörja över att jorden sprängdes,
eftersom vi skulle vara döda då. Det hade ju varit en bra lösning på miljöproblemen,eller hur?



Fast då hade ju maah girlz dött också, och det hade ju varit lite tråkigt iförsig.


Kommentarer
Postat av: viktoria

Vilken tur att vi alla vet att jag är lite dum då :P haha, men du, nu är jag inte rädd längre :P haha!

2008-09-10 @ 20:45:38
URL: http://skvaller_vickan.blogg.se/
Postat av: Ciss

Bra lösning på miljöproblemet om alla dör... haha, Madde då ;) Tycker att det vore lite dumt ^

2008-09-11 @ 08:18:20
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: vanja

Vilket härligt inlägg ^^ Och vilken underbar idé :D ! Nu vet jag varför jag hållt kontakten med dej så här länge, haha :):)... Men, faktiskt känner jag (idag i alla fall :P ) att jag hellre vill leva och försöka göra världen bättre istället för att spränga den ;). Vettu, jag har fått en kusin :O :D, en flickkusin till och med :). Vi får se vad hon blir för en människa, jag hoppas på en bra en, som du och jag :D Ha det soligt, kram :)

2008-09-12 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0