Mean

Idag var jag och Joy i Göteborg. Det började med att vi fick vänta på det dumma tåget
i över 30 minuter. Där satt vi och frös röven av oss.Eller jag gjorde det iallafall, jag var
som en stor isboll.Om det är så här kallt nu, hur jävla kallt kommer det inte vara i vinter då?
Man kommer få gå runt i overall inomhus och bo i iglor (iglos?). However.
Fram till Göteborg kom vi ivartfall, vi gick lite i affärer (jag hitta en jätte fin bh och grymt söta
knästrumpor, köpte inget dock) innan vi mötte Mathias, Joys pojkvän då.
Vi fortsatte kolla i affärer en stund, tills Joy började äta på Mathias för att hon var så
hungrig. När kanibalism börjar synas, då vet man att det är dags för mat.
Så vi roterade mot Yami Yami där jag och Mathias kollade på när Joy åt mat.
Joakim ville ta en fika med oss, så jag drog med mitt sällskap till Frank's där jag
drack chai latte ( MUMS!) och Simon drack nåt jätte konstigt.. det var typ cola med glass i.
Såg inte så vidare gott ut, men jag smakade inte så jag vet inte.

Öhum, jag har fått nageltrång. Jag trodde att det var skoskav, men så lite man vet.
Det gör väldigt väldigt ont :( Nuuuu är det sleep time för min del :D Puss på denna dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0