Msn

vem är du att mig fördöma? säger:

vidgirdi?

Madelene * säger:

jig lissnir pi misik ich dinsir

vem är du att mig fördöma? säger:

ih,vidriligt.

virfirdinsirdi?jigvillicksidinsi!

Madelene * säger:

firjigtickirittditiskij! di fir icksi dinsi

vem är du att mig fördöma? säger:

jigvillintidinsisjilv!

Madelene * säger:

minjigkinkimmiichdinsimiddig!

vem är du att mig fördöma? säger:

jigvintirpidig!

Madelene * säger:

bri! Jigspringirsiirjigfrimmiimirgin!

vem är du att mig fördöma? säger:

ditblirbri!

vem är du att mig fördöma? säger:

kimsikimsi!

Inlägget fick inledas med en del av min och Olivers vackra konversation, haha.
Det är så, mina vänner, man gör när man har tråkigt. :D

I fredags så hade jag ett missat samtal från nåt okänt nr, så jag kollade på
hitta.se och den förblev likaokänd för mig trots att jag hade fått reda på 
personens namn och att den bodde här i Alingsås.
Sen tänkte jag ju inte mer på det, förens nu då människan hade lagt till mig
på facebook också.Borde jag veta vem det är?
Mitt minne är som en guldfisks, så det skulle inte förvåna mig om jag
kände henne. Haha lite skumt så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0