Out of my mind

Dagen började med en jätte lång egelska lektion, fast som blev helt okej när vi
satte oss ute och skulle läsa, men ja, Viktoria hade några grymt bra skämt på lager så
det blev inte så mycket med det. Vi gjorde några övningar på engelskan, och så skulle man
läsa upp vilka svar man hade fått då. Så när det var dags för den svåraste (enligt mig)
så sa jag lågt för mig själv  -"inte jag,inte jag,inte jag", men såklart så sa våran lärare
"Jaa, den kan väl du ta, Madelene där i hörnet". Haha sån tur jag har. Tack och lov hade jag
rätt, men ändå. Sedan var det dags för två timmars håltimma, då jag, Hanna och Viktoria drog
till stan. Jag och Hanna började bläddra i en Kama sutra bok. Så kom en som jobbade
på Bokia och Hanna tog snabbt upp en bok om hur man slutar röka och snusa.
Passar ju oss som inte röker eller snusar liksom. Undra varför man gör så, skäms för
att kolla i en sån bok, dom vill ju att man ska köpa den. Så vi tog upp den igen. haha

Sedan var det dags för historia, där jag satt och skrev ner låt texter medans Jerker visade
några diabilder om Kretas historia. Nåt sånt. Geografi lektionen var ännu tråkigare,då
är det tur att man kan skicka sms utan att kolla, så jag roade mig med det.

Efter skolan drog jag och Hanna till Maxi och köpte matsäck till morgondagen. Det är
nämligen Klassens dag imorgon och vi ska på picknick med klassen haha.
Det visa sig att Hanna också är en giffel älskare, så vi unnade oss det. Jag kommer
äta upp hela paketet. Men jag ska ju på fest på kvällen, så då kanske jag spyr upp det
igen haha. Aja, jag ser iallafall fram emot morgondagen. Den ska bli rolig.

Puss




FIKA! MUMS


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Gött att jag räddade engelska lektionen, kanske om jag pluggar in lite skämt till imrogon kan det bli roligt på hjortgården ;P

2008-09-04 @ 19:45:45
URL: http://skvaller_vickan.blogg.se/
Postat av: C

Svar; Kladdkaka slår dfan det mesta ja;)

2008-09-05 @ 12:13:23
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0