Singla slant

Jag har träffat min soulmate. Hon heter Nicole och går i min klass.
Vi tycker exakt samma saker om allt (vad vi vet än så länge), båda rapar av
äpplen och båda har världens beslutsångest. Plus typ1000 saker till.
Det är grymt läskigt ju! Fast coolt. Det visar sig även att vi har varit kära i samma
kille när vi var små. Det var inte ömsesidigt för någon av oss.
Jääjä. Den här helgen har varit mycket mycket mycket trevlig.
Förutom en insident idag som jag inte tänkte ta upp här, för jag skäms som satan.

Jag tänkte bjuda på en av dom fulaste bilderna jag sett.
varsågoda och skåda mig och Viktoria från tjej kvällen :)
Jag ber om ursäkt för urringningen också.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

fyyfan Madelene!!!!!!!!!!

2008-09-21 @ 17:53:23
Postat av: Nicole

så jävla ballt är det :oooo

ja kom på en till grej vi ahr gemensamt nyss, du får höra imorrn:o

pusss!<3

2008-09-21 @ 19:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0