Sluta?

Min och Nicoles pågående konveration på msn handlar om mjölk.
Jag gillar att hon är konstig. Det är bra.

Jag är fortfarande fruktansvärt arg på min syster och hennes "medhjälpare."
Så jävla respektlöst av dom. Och det är jag som får skämmas. Wihu.
Fan...

Den här lördagen var inte vidare party. Jag hade iförsig inte tänkt att den skulle
vara det heller, men ja. Jag ska lägga mig i sängen och tänka ut lite saker.

Imorgon ska jag och Anna till Göterborg på bokmässan. Egentligen har jag inte råd,
eftersom jag är en fattig student. Men skit samma. Måste få tag i nåt fritidskort också.
Det blir svårt att låna Johannas eftersom jag inte pratar med henne.
Vettefan hur jag ska göra. Aja. God natt.


Ursäkta det otroligt posetiva inlägget.


Kommentarer
Postat av: Nicole

hahahha passa dig för vad du säger, är jag konstig är du konstig!:D<333

2008-09-28 @ 12:48:12
Postat av: Nicole

hahaha passa dig för vad du säger, är jag konstig är du konstig:D<333

2008-09-28 @ 12:52:16
Postat av: Nicole

dubbelpost-.-'

2008-09-28 @ 12:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0