Vart tog den söta lilla flickan vägen?

Förut hade jag inga problem med att plugga. Skulle jag plugga så gjorde jag det.
Men nu är det som någon inte vill att jag ska göra det, nämligen mig själv.
Jag undviker att plugga som saatan. Kommer på saker att göra istället,onödiga saker
som att städa i köket (?!) och borsta hunden. Saker som man egentligen inte gör
frivilligt med andra ord. Men jag känner att jag måste sluta med det där nu, gymnasiet
är ju fan viktigt. Det är ju min framtid det handlar om, men jag verkar ju inte förstå det.
Usch, det är så dumt av mig. Nu ska jag sätta mig med matten,eftersom jag missade
dagens lektion. Hoppas att jag inte kommer på något "bättre" att göra.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0