Bästa dagen på året.

Jag har två favoritdagar på året, julafton och första april.
Som ni nog vet så är det faktiskt 1:a april idag, och jag lever livet!

Ni som känner mig vet att jag älskar att luras, vilket jag har gjort som aldrig
förr idag = underbart. Ännu roligare är att nästan alla, utom Nicole :O , har gått
på det. Så jag är en glad människa. Mamma är nog ännu gladare dock, nu
när jag har tagit ut min fake-piercing. Den tanten (som förövrigt fyller år idag)
blev ingen glad tant när hon såg att jag hade en piercing, men inte alls lika
sur som förra gången, då hon slutade prata med mig.
Så förbättring tjena!

Så jag ska varken flytta, tatuera mig (än), har inte piercat mig, inte brutit tån,
inte gett en biobiljett i 20års present till syster m.m. :D :D

Sååå lyckad dag!


Kommentarer
Postat av: Max

Tur att det fortfarande finns eldsjälar som du :D

2009-04-01 @ 23:05:07
Postat av: Frida

Fyfan madde! :( . Men du är pretty good endå<3

2009-04-02 @ 22:50:37
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/
Postat av: Madde

haha visst är det tur! :D haha tack frida =D Du med, trots att du är lättlurad;)

2009-04-03 @ 12:50:00
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0