Bra helg!

Den här helgen har varit jätte bra verkligen. Fredagen var det ju Mando Diao
och igår hade jag och syster grillkväll med några vänner. Hade sjukt trevligt!
Fick dock i mig lite för mycket. Men det kändes bra att vara lillasyster för en gång
skull. Det brukar alltid vara Johanna som har den rollen i familjen, och så har jag
koll på allting. Men igår var det tvärt om, väldigt skönt faktiskt.

Efter vi hade grillat och lite sånt, drog jag och Agnes till playan och träffade några
folk, också mysigt. Men jag tror ärligt att jag blev allerigsk mot något, för det
stack som satan på mina lår. Och när jag kom hem såg jag att det var massa
röda prickar på dom... men det är borta nu i alla fall.

Denna veckan kommer bli förjävla jobbig. Har prov och spanska läxa på onsdag
och samhällsskiten måste jag börja med nu. Men men, det ska nog gå bra.
Nu ska jag städa och äta lite. Och plugga, om jag orkar. Tvivlar på det.

Hoppas att ni också har haft en bra helg :* Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0