Det gillar vi.

Som ni vet så jobbar jag på noltorpskolan en gång i veckan (är dock bara tre ggr kvar)
med att passa barn.I början var jag lite skeptisk till vissa barn,inte alla, eftersom dom
var bortskämda snorungar. Men man märker faktiskt att dom bättras mer och mer
för varje vecka, vilket är underbart att se! Mamma jobbar ju med barn med adhd och
liknande, så hon använder lite såna "psykiska" grejer för att dom ska förstå vad dom
gör fel etc, och det funkar verkligen. Plus att deras föräldrar går på en kurs, som
också verkar fungera. Skoj att se. Igår bakade vi negerbollar, och ungarna
hade sån deg i hela ansiktet, sött.

Tänk om jag behöver gå på föräldrarkurs när jag har barn. Om jag får det vill säga.
Jag hade känt mig misslyckad som förälder. Men man kan inte veta allt från början
liksom. Det är ju jätte lätt att göra fel, speciellt om man inte har jobbat eller något
liknadne med barn innan. Jag är lite orolig för att göra fel.
Men den dagen, den sorgen!
Det är inget jag behöver oroa mig för nu dirket, eftersom jag inte planerar att få
barn innan jag har fyllt minst 25.

Jag är så otroligt trött nu. Onsdagar är jag jämt tröttast. Det beror nog på att jag
har börjat 8 tre dagar i rad och inte kan somna på kvällarna. Men igår gick det ovanligt
bra faktiskt. Låg nog bara i en halvtimme ungefär. Jätte skönt verkligen.

Aja, nu ska jag göra lite svenska och sedan bege mig tillbaka till skolan för lite matte
och musik. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0