Esteter.

Det finns några egenskapen som jag ser upp till. Eller ja, jag ser upp till
människor som har den egenskapen. Den egenskapen som jag tänkte
skriva lite om idag är musikalisk.  Jag såg på estet musik ettornas ensemblekonsert
idag, och jag är imponerad. Nu råkade nästan alla göra bort sig på ett och annat
vis, men dom var ändå jätte duktiga. Anna sa att genrepet gick 100 ggr bättre, och
att jag skulle kolla på dom nu ikväll igen, då showen skulle vara lite längre, vilket
jag gärna hade gjort om jag inte mådde dåligt och hade massa att plugga.

Jag måste säga det att jag är så stolt över min vän Anna. Hon är ett musikgeni,
ett vanligt geni också för den delen. Hon spelade bas idag på konserten,
och fan vad hon gled längs basen alltså.. hon fick det se så lätt ut!

Jag vill också kunna vara så duktig som hon är.. men men, jag kanske är bättre
på något annat istället. Kanske.

Nu ska jag skriva på min reflektion och se på Grey's anatomy så småning om.
Jag ska även sörja över att febern inte har gått över idag. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Naaawww. Madde :') gud va glad jag blir. inte för att jag tyckte jag gjorde bra ifrån mig idag men ah.. :D du är grym du med! Puss :')

2009-04-15 @ 21:53:23
URL: http://annaitz.blogspot.com
Postat av: Moi

Det gjorde du verkligen! Jag är föga imponerad ska du veta! Puss<3

2009-04-16 @ 12:17:14
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0